Saturday, April 17, 2010

SABTU YG BOSAN

HAri ni aku mcm biasa la g jusco. Hmm ikut plan, suppose aku g makan dengan sepupu mak aku. Hmm kira ok la juga daripada dok rumah jer.. boleh beku minda aku ni. hahaah
Dear lakk skang ni time dia bz. Dah sah2 ler xde masa utk aku.

Sampai jusco aku terus g kedai buku dulu. Si hazrol tu (sepupu mak aku) lambat plakk. Dia keje hapday. xpe la aku tunggu. Pastu aku dok belek2 la buku2.. Aku ni mmg pantang la tengok buku. BUKU adalah antara benda yang paling aku x leh handle.. Asal kuar jer beli buku.. Asal gaji ker dah confirm rm100 melayang dok beli buku jer..wowo rajin jugak aku membaca ehh.. petanda yang bagus tu..hahahahah ye ye jekk.. hmm banyak membaca byk la ilmu..

Makan chicken chop hari ni. kat sedap corner.. mmg sedap aku rasa. Kenyang btol sampai mlm pun aku still rasa kenyang lagi.. Hmm pastu balik rumah dah kol 3.. tengok2 tv baca paper pastu naik bilik baring2 sambil baca buku.. leh plak aku tertdo.. hujan2 kan tdo mmg best..

Conclusion: bosan nyer sabtu bila aku xde plan nk buat apa. Huh

No comments:

Post a Comment