Sunday, September 16, 2012

RINDU NAK MENULIS, DIY SIREH JUNJUNG

Lama betol aku tak menulis. Terasa rindu pulak. Tapi pada masa yang sana terasa macam masa tak cukup.. Setelah bergelar isteri...wow..

Yer.. Tepek gambar sekeping.. Saat bersiap untuk majlis pernikahan...syukur semua majlis berjalan lancar. Walaupun pelamin ada sikit kekurangan (lampu tak hidup) tapi ok la.. Aku puashati..

Kali ni aku nak tulis pasal DIY sireh junjung. Dulu waktu tunang aku guna daun sireh hidup. Tapi pada aku....agak susah nak jaga sireh hidup ni. Dia senang layu. Jadinya aku decide kali ni, time nikah, guna sireh plastik pula.. Senang je rupanya diy sireh junjung ni. Tambah pulak dengan bantuan pakcik google.

Mula2 search image kat google. Yang mana berkenan. Kemudian prepare barang2 macam dulang,sireh plastik,lidi,tape,manik2 ker...peniti...lepastu berpandukan image google tu..gubah la sireh junjung. Dan terhasillah gubahan sireh junjung aku yang tak seberapa tu..senang kan?

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment