Monday, June 20, 2016

BIADAP.

Ada satu kisah.
A dengan B berkongsi satu number telepon meja.
Aku ada urusan nak bertanya dekat B.
So aku call desk number. 
A angkat telepon, lepas aku habis cakap.
A kata dia nak pakai telepon, dia suruh aku call nanti atau dia mintak B call aku balik.
Boleh macam tuh?

Dua benda yang buat aku bengang.
1. Sampai ke sudah, B takde return call. Aku jugak yang kene call buat kali kedua.
2. Patut kah, aku di layan macam ni?? Aku pihak pertama yang telepon, tapi aku disuruh end call semata2 nak bagi dia pakai telefon??

Pagi- pagi dah tunjuk perangai tak beradab.
Sungguh biadap aku rasa.
Bulan puasa ni, malas nak tambah sakit hati. Tapi bila di ingat-ingat. Hmm hmmm Tak terkata lah.

Takpe lah. Biar la orang buat kita.
Harap satu hari nanti dia sedar lah perangai buruk dia.
Doa yang baik-baik saja.
Cheers nani.

No comments:

Post a Comment