Monday, September 13, 2010

PENING.....KERJA @ CUTI

Sungguh aku da start pening2..Time keje aku selalu dok pk..bila la nak cuti ni...Hmm Sabtu ahad memang hari yang ditunggu2 oleh aku..Ha ha..Sebab aku dapat rehat setelah bekerja 5hari..Bertungkus lumus memerah otakk..

Tapi skang ni aku tetiap kali raya dapat cuti 6hari..Lama tu..Satu side aku rasa hepi sebab lama aku dapat bersenang2 kat rumah tanpa memikir kan masalah kerja..Tapi satu side lagi aku dapat rasa otak aku ni semakin membeku dan lembab kalo dok rumah dan xmemikirkan pasal kerja!! Wowwwww adakah aku ni sudah dikategorikan sebagai giler kerja...?? OOOH tidakkkkk Mintak jauh la...

Rupanya aku ada satu hari lagi cuti sebelum naik kerja..Tu pun nanti 16sept aku dapat cuti lagi..Public holiday kan...Aiii musim2 raya ni memang muai dengan cuti...Layan jer la..Kalo xdapat cuti memberontak la plakk..Ha ha

No comments:

Post a Comment