Sunday, February 13, 2011

SINDROM 'M'

(picture dari sini)

Hari ni aku dilanda sindrom 'M'. Entah kenapa sejak akhir2 ni sindrom ni memang bermaharaja lela dekat diri aku.. Kat opis, nak buat kerja, xmau..Cuti2 nak keluar jalan2 xmau..Apa mau sebenarnya?? Ha ha

Semalam patut hari bekerja kat kilang aku, aku amik halfday..sebab 'M'..Ooohh sampai bila kah harus begini?? Mana nak cari semangat yang pergi tu..Adoi..Help2..

Tapi pada aku-biasa la.. Memang selalu pun macam ni...Bila kita dah sampai satu tahap..Kita dah tak mampu nak tahan lagi..Ini la kesudahan nya..Jadi..nak tenangkan diri...Duduk2 rilek2 baca buku(yeah i like)

Aku baru pinjam satu novel dari kawan..(padahal novel sendiri tak habis baca lagi) tapi aku jenis yang suka baca banyak buku dalam satu masa..nak buat macam mana..so layan...Setakat ni cerita dia best..Hopefully aku bole pulangkan balik buku ni dekat kawan aku tu hari rabu..(tebal juga buku tu..) harap2 sempat nak habis baca la yea..


No comments:

Post a Comment