Tuesday, February 8, 2011

TAYAR MELETUP..DAN BENGANG

Hari ni waktu aku balik kerja, tengah sedap2 layan lagu terdengar bunyi..macam benda meletop. Rupanya tayar lori pecah..dan semua kereta slow..HAbis terbang segala macam benda apa tah getah ke apa..NAsib tak kene kereta aku..Aku pernah dengar ada sorang kawan aku cerita, bumper kereta dia pecah sebab terkena tayar lori yang meletop tu..Pergh tak pasal2 melayang duit..eeee sayang2.. haha

1st time aku dengar bunyi tayar lori pecah tu..Fobia la pulak..Nak2 tengok saiz lori yang sebijik sama dengan lori yang hampir menggelek kancil aku dulu..huhu

Ada satu kejadian lagi yang buat aku naik angin hari ni..Sedikit bengang kerana ada satu kereta tak sabar2 nak keluar simpang sedangkan waktu tu kereta punyalah banyak bertun tun(entah betul ke tidak ejaan aku tidak la tahuuu..Heheh) Aku dah bunyikan hon banyak kali pun masih buat tak tahu! Huh...Tengok2 pemandu naza citra tu berbangsa **..Huh ini memang sudah menimbulkan kemarahan..

Apa pasal la bangsa ** ni tak reti nak ikut peraturan...Buta undang2 ker...Aduh2..Bukan sekali dua aku terkena dengan sikap segelintir bangsa **, memandu bagai jalan tu dia yang punya...Geram2.. Malas nak tulis apa jenis bangsa tu..Nanti kang ada orang cap aku pilih bangsa plak..ha ha

Hmm tiba2 terasa letih pula malam ni..Erk banyak kerja ke aku hari ni..(terfikir jap)..
Rehat dulu sambil2 layan cerita Hani..

1 comment:

  1. salam...

    alhamdulillah..tak kena kete awak...alhamdulillah.

    seboleh-bolehnya..bila ada lori di depan..sangat perlu berhati2..apas aja berkemungkinan berlaku

    ReplyDelete