Saturday, December 17, 2011

TRAGEDI HARI INI DAN SEMALAM PART 2

Ok sambung entry tadi...
Semalam hari pemberian slip bonus untuk pekerja company aku..Cerita pasal bonus ni memang hampeh..Seratus hari cerita pun tak kan habis punya..percaya lah...Hmm oleh sebab melayan sangat ke'tension'an aku ni, aku request kat MLD nak makan sate..MLD janji nak belanja aku makan..Jadi aku nak makan sate.. Dan aku suggest sate wak radol..Dulu2 aku selalu juga makan, tapi sejak duduk skudai..dapat bau jer la..memang tak pernah makan kot..selalu beli sate dekat taman universiti jer..Hmm

Pergilah aku dengan MLD ke kempas nak makan sate punya pasal..Sampai kat sana, nasib baik ada satu parking baik punya..Yer la..memang la aku yang ajak MLD, tapi aku kene fikir juga mana dia nak park keta dia tu..kang tak pasal2 aku gak yang kene(kalao terjadi sesuatu)..he he

Sampai sana order la sate 15 cucuk campur2 ayam dan daging..air sirap, MLD air teh kot..ker teh susu..(cett jenis air pun tak tahu) Lepas tu MLD order mee bandung..(ker mee rebus eh..aku lupa pulak) Hanya MLD jer order makanan lain, sebab apa..sebab sebelum keluar, boleh aku pergi makan siap2 kat rumah..Mihun goreng dengan ayam goreng...Lapar punya pasal..Ini gara2 tak puas hati pasal bonus la..Makan banyak, kemudian, berat naik 2kg..cis....cemana mau turunkan balik ni...hai ya...

Tengah2 makan sate tiba ternampak lipas jalan2 kat meja hujung sana..Aku bab lipas2 ni memang tak boleh belah..Siap ada dua ekor lagi!! pergh..mula la aku bising kat MLD, nasib baik time tu dia dah habis makan, tinggal menghabiskan sate jer..MLD suruh aku makan cepat2 baru kitaorang boleh pergi..Aku tengok lipas tu siap boleh naik ke badan pelanggan, memang kecoh la meja tu..Pastu orang meja sebelah siap pindah lagi...hmm Bunuh mood betol la...

Cepat2 aku pergi bayar...Hmm taubat dah, lain kali aku xnak makan situ,. kalau teringin sangat pun beli bungkus sudah la..Huhu
Sekian...

No comments:

Post a Comment