Tuesday, March 6, 2012

HILANG LAGI

Tak ada perasaan langsung aku. Tiap2 malam jalan2 pergi blog orang. Baca2 tulisan orang. Sedangkan blog sendiri...Terabai. Ada ke patut.

Banyak benda aku nak update sebenarnya..Tapi antara malas dengan rajin jer nak duduk depan komputer dan menulis. Ye. Hidup aku ni sepanjang hari menghadap komputer. Kat opis, buat kerje guna komputer...Kat rumah, tengok tv pun pakai komputer...sambil2 online. Search apa yang patut..Hmm Aku memang tak boleh hidup tanpa komputer. Tapi komputer memang boleh hidup tanpa aku. OK. Ayat kurang pandai disini.

Kali ni aku nak tulis pasal tshirt aku yang hilang lagi. Hari ahad. Aku sidai kain macam biasa, bila agak2 nak angkat jemuran, tengok2 tshirt hilang satu. Paling tak boleh tahan.. Tshirt yang hilang tshirt aku. Sungguh tak faham. Tshirt murah jer pun...RM14.99, still ada orang yang nak curik. Kau kalao tak cukup duit nak beli tshirt, kau boleh mintak aku..Ni kau main rembat2 jer barang aku...Kau memang mencabar aku.

Tak kira la siap yang curi..Andai kata aku dapat tangkap, memang aku akan tampar muka dia. Tak senonoh punya perangai. Huh.

p/s: Tshirt hilang hari ahad, baru hari ni nak tulis dalam blog...Makan hati sampai hari ni..Tak pasal2 aku terpaksa beli tshirt baru, nak cukup kan stok tshirt aku.

No comments:

Post a Comment