Thursday, March 29, 2012

INI LAH MASA YANG SESUAI.

Kali ni baru ada masa nak update blog..ceh konon bila da install blogger droid ni,nak la jadi rajin update blog..tapi rupanya hampeh..nothing..haha

Aku nk share kat sini perasaan aku hari ni. Aku hantar surat resign aku pagi tadi.. Terasa lapang sangat dada aku waktu pass surat tu kepada boss. Aku dah lama tunggu saat ni...bukan aku tak sayang...orang kata...tempat jatuh lagi dikenang...inikan pula first job aku...tempat aku start kerjaya aku..tempat aku grow up start from nothing,until I know everything!

What else I can say..bila hati dah tiada kat situ..nak proceed kerja pun aku sangat2 terasa payah.. Dan sekarang,aku dapat rasa perasaan yang budak2 ni rasa bila dorang berhenti. Sampai saat ni pun aku still tak percaya,esok aku akan sign offer letter dari company baru.. Syukur sangat2 aku diberi peluang ni...sebab aku rasa ini memang waktu yang amat2 sesuai...

Semoga kat tempat baru nanti aku lebih bersemangat...muah haha.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment