Friday, July 13, 2012

KAD KAHWIN

Cakap pasal kahwin ni..hish...aku memang nak kurangkn cakap pun bab2 ni.. Sebab bercakap banyak pun rasa tak guna juga.. Kan kan kan... So memang da confirm la bulan 9 InsyaAllah..majlis kahwin aku. Hai la majlis da kurang lagi 2 bulan ni tapi segala borang baru terkial2 nak ambil minggu depan. Ni tengah risau pasal HIV test.

Katanya bulan ramadan tak boleh buat HIV test. Dan lagi aku ada baca katanya ujian ni result dia kena tunggu dua minggu baru dapat. Tu belum masuk lagi katanya kene buat appoinment la dengan klinik kesihatan ke hapa. Aku da la baru masuk keje baru. Masih dalam probation period..jadi susah la ak dapat cuti ke hapa..adoi la..Hmm masalahnya juga kalau tak silap aku,segala borang tu kene hantar ke pejabat agama balik sekurangnya sebulan sebelum tarikh majlis. Aik pening kan... Aku pun tak sure sangat.. Redah jer la nanti.. Harap2 dipermudahkan urusan.

Hmm memang pening.. Bukan mudah nak uruskan perkahwinan...tu belom part memikirkan kehidupan di hari kemudian! Huhu erk...ter membebel plak disini. Takpe.. Nama pun blog aku.. So sukahati aku nak tulis apa pun kan.. Sebab tu aku cakap,aku malas nak sebut2 hal kahwin ni..

Ok sekarang ikut tajuk: kad kahwin. Hmm dolu dolu aku ada la terberkenan dekat satu design ni. Ala2 hot stamping gitu lan.. Dah terfikir2 nak order kad style macam tu untuk majlis aku. Harga pun reasonable.. Mampu la untuk aku yang ala2 kedekut nih.

Tapi last minute changes. Sebab aku tak banyak masa free untuk survey dengan lebih details kat kedai2. Nak compare kot2 ada offer murah ker...jadi aku decide untuk tempah dengan kawan aku je.. Custom made design.. Lagi senang. Dan cepat. Sekarang tengah process printing..tak sabar aku nak dapat kad2 tu..lepas dapat..asing2 kan utk kawan2.. Naik cuti raya..baru start edar.

Ok. Stop membebel dulu. Sebab perut lapar..tunggu waktu rehat ni. Nak makan banyak2.

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment