Tuesday, October 21, 2014

KEDAI ONLINE & HALA TUJU.

Cuaca hujan hari ni..Lebat pulak tu.
Esok raya deepavali, hari ni hari hujan. Ok syoknya tido.
Kerja kat opis ni senantiasa la ada. Makanya gigih aku buat kerja sambil berfikir. Banyak benda yang difikirkan.

Ooh aku dah ada kedai online, setelah lama gunakan Shaklee, aku tergerak la nak share kebaikan dengan semua disamping menjana pendapatan. Tak kan selamanya nak kerja makan gaji. Target untuk kerja dalam 10 tahun lagi, by the time umur da 40 tahun, memang confirm nak resign la.
Harap-harapnya semua berjalan lancar. Blog sekarang ni pun ada juga tulis serba sedikit tentang Shaklee. Aku tak akan delete entry lama-lama atau pindahkan ke blog baru. So kita biar je. Tapi official entry Shaklee tetap kat url yang baru.

Dijemput ke kedai online saya.
FB page: Kedai-vitamin-nani
Blog: kedai-vitamin-nani.blogspot.com

(tak sure la bila klik address kat atas tu dia link direct ke blog atau tak. update guna ipad, limited sikit function dia)

Jadi kalau ada reader yang nak dapatkan produk Shaklee, meh la kita sms/whatsapp. Ada harga istimewa. Hihihi
Bila ada dua blog nak kene manage, kadang- kadang sempat update satu je. Jadi akan ada salah satu blog yang terabai. Ok harap-harap tak. Kene gigih.

Habis cerita biz. Pagi tadi sebelum keluar pergi kerja aku da rendam ayam siap-siap. 
Menu malam ni: nasi putih + kari ayam + sayur kobis goreng telur (kalau rajin). 
Hari ni balik kerja pukul 5, so rasanya sempat la kot nak siapkan semua. Kene positif.

Bila tengok balik list menu mingguan aku: banyaknya lauk berasakan ayam. Oooh aku jarang beli ikan, Kadang teringin juga, beli seekor tapi last2 ke tong sampah. Memang tak masak ok.
Tu teringin nak masa mee bandung, tapi nak kene beli perencah siap. Buat sendiri adalah tak sedap.

Aku da terbayang-bayang menu esok juga.
Lunch: nasi putih + fish fillet sweetsour + sambal goreng. Kalau rajin lagi, haruslah goreng sayur. Hihihi.
Malam: Cucur bilis sahaja- malam tak boleh makan berat-berat. Jaga kesihatan. 

Ok masa rehat da nak habis. Kang kalau terus menulis, tak sempat nak publish pulak.
Sambung next entry,

Jangan lupa, like kedai online saya. Hehehe

No comments:

Post a Comment