Wednesday, December 23, 2015

dUCk PLANNER.

Malam ni aku rasa penat sangat.
Balik je rumah, terus bergegas buat rencah nasi goreng.
Nasi dah siap-siap masak dah.

So lepas makan, melepek je.
Hahah gaya penat sangat lah.

Ok 2016 sangat dinantikan. 
Aku berharap aku jadi lebih organize dari skang.

Maka nya aku pun beli la planner.
Gigih aku usaha untuk dapatkan.
Rebut-rebut.
Mula-mula lama juga pikir.
Beli ke tak ni.
Ok tak tahan. Beli saja.
Reward untuk diri sendiri.
Setahun sekali, begitu.


Datang dalam kotak keras.
Exclusive. Mint color.


Trademark dUCk.
Love this.


Ada set theme untuk setiap bulan.


Illustrations yg menarik.


Monthly kelender, senang nak catit.
Ada juga ruangan kosong untuk tulis notes.


Tak sabar nak start tulis.
Monthly expenses.
Menu mingguan.
Plan untuk bisnes.
Wishlist.
Motivational quotes.

Yeay..

No comments:

Post a Comment