Sunday, May 22, 2011

AKHIRNYA DAPAT JUGA...

Dah lama aku terpanggil nak menonton hikayat merong mahawangsa ni..Dulu2 plan nak pergi tengok wayang..Tapi apakan daya..kita hanya mampu merancang..Ha ha..Dan akhirnya aku dapat juga menonton filem ni..Uiiiii Gigih aku mencari link untuk download..Pastu time download, kene tunggu lagi..Internet slow punya pasal..

Hari ni, sebab aku pun tak ada rancangan nak keluar, so duduk la aku depan komputer ni menonton merong mahawangsa..Sebelum ni aku dah banyak baca review filem kat blog2..Tapi macam biasa..kalau setakat baca review mana ada feel beb..

Secara keseluruhan cerita ni aku suka..Sebab aku pun memang suka cerita yang ala2 sejarah or epik2 ni...Hmm CGI dia pun nampak ok..Menarik...

Aku bagi 5bintang..Ok nak sambung tengok movie lain pulak...

p/s: Sejak pandai download movie sendiri ni..kejenya asik men'download jer..ish2

No comments:

Post a Comment