Wednesday, May 2, 2012

HARI PERTAMA LAPOR DIRI

First day report keje hari ni. So far so good. Itu jer yang aku boleh cakap. Team mate pun peramah...caring...

Bila masuk ofis tu...memang aku terkejut...sebab lain yang amat compare dengan tempat keje lama. Tapi takpe. Take it positive. Surau pun ok. Masa flexible untuk solat. Toilet..hmm stakat ni ok la..haha

Apa lagi nak tulis eh...tak de idea la pulak...badan penat sangat macam la aku buat banyak keje hari ni..padahal takde buat apa pun..haish.. Biasala kan...dulu2 aku slalu ngantukk awal juga .

Cuma aku risau sikit. Sepanjang bekerja hari ni,aku cuma minum 300 ml air saja!! Ko bayangkan la.. Aku kena komited minum air sekurang2 dua liter setiap hari. Sebab aku makan supplement..so air masak kene minum cukup. Jadi aku kena pandai2 la bajet masa untuk minum..

Uh macam da tak larat nak tulis..mata da makin berat..adoi...haha .ok la. Lainkali aku tulis lagi..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment