Sunday, October 14, 2012

HONEYMOON: LANGKAWI PART 1

Da lebih sebulan kahwin baru ada masa nak update cerita pasal cuti2 nih..walaupun da lambat aku nak juga letak gambar2 ni dekat blog..ehehe disebabkan encik suami kerja hari ni, maka aku ada la masa untuk duduk depan komputer dan surf internet sambil2 update blog. (sambil tu tengah tunggu kain dalam mesin basuh nih- bila la nak beli mesin automatik nih)

Ok jom tengok picture langkawi..Sampai sana kitorang duduk dekat langkawi seaview hotel kot..aku lupa nama dia...banyak sangat hotel yang nama lebihkurang sama..yang ada view view tuh..huh boleh macam tuh?



Ni gambaran bilik yang menyambut kedatangan kitorang..Haha pakej honeymoon siap ada taburan bunga2..tak paham aku.. buat sepah jer..sebab last2 aku buang semua abunga2 tuh dalam tongsampah..hai la...nasib la bunga2 tu wangi...


Dan juga, ada la dibagi minuman selamat datang, lepas tu time amik kunci tu, aku dapat bunga juga..hehe, kat dalam bilik pulak ada letak coklat which is time encik suami tangkap gamabr ni, aku dah pun selamat makan satu..sebab lapar wei...ha ha



Keesokan harinya, pergi la kitorang ke underwater world. Encik suami nak sangat pergi..layankan jer la..haha.. tengok2 binatang...banyak lagi gambar tapi aku cuma rajin nak edit yang ada ni je la..hukhuk


Opps lupa nak letak picture ni dulu,, Ini adalah pemandangan dari balkoni hotel. Bilik yang kitorang duduk ni, tingkat atas sekali, lepas tu tepo sekali.. So memang dapat la tengok view ni.. Dekat pekan kuah.



Malam tu ada diberi dinner dalam bilik. Ini termasuk sekali dalam pakej.. Tapi malangnya tak dapat nak tunjuk apa main menu..sebab encik suami lupa nak amik picture.. Sedap juga terutama kek dia tuh..

Ok sambung next entry pulak...banyak sangat picture dah ni...

No comments:

Post a Comment