Sunday, October 28, 2012

MAJLIS KAHWIN

Disebabkan ramai dah yang tertanya2 mana gambar kawen.. selalu jawapan klise aku, belun siap lagi.. Sebab nak tempah album memang amik masa.Bak kata photographer aku dalam 1-1.5 bulan..gitu..
Tapi sempat la aku mintak sikit gambar2 tu dari photographer, sebab sendiri dah tak tertahan nak tengok, apatah lagi kawan2..hahaha..


Sebelum dan selepas akad nikah.



Bergambar dekat pelamin selepas akad nikah.. Tengok gambar, background dia memang nampak terang, padahal actual condition, lampu kat pelamin ni tak menyala pun.. Entah kenapa, short circuit. Huh
ok berakhir sudah gambar dari photograper, sebab aku mintak sikit jer.. Nak full, tunggu sekali dengan album la.

Ini pulak gambar dari kamera shidah.. Haha gigh aku mintak dia email kesemua gambar yang dia ada.. Shidah ni pun gigih le juga meng'email' kat aku.. sampai 9 part kesemuanya..,good job shidah...




Pengantin lelaki kene tol..Memang la kene punya.. pakcik2 aku ramai beb.. hehehe biasa la tu.. konon nak memeriahkan suasana..




Dari kamera shidah ni baru ler ada nampak gambar cik dayah.. sibuk betul sampai pengantin pun kurang gambar dengan pengapit..ish3..
Ok untuk shidah & the gang (letih nak taip setiap nama you all) korang tengok gamabr dari sini jer la yer.. Sebab picture ni besar sangat size dia.. tu yang tak boleh send through email -alasan.. hahahaha

Ada satu lagi gamabr tertinggal..Jap aku add in...
Here we go..


Ok lastly, thanks for coming...
Cheers,
Nani.

4 comments:

  1. wahhh..meriahnye..bile majlisnye ni? baru lagi eh?

    kat johor mmg kena tol kan kalau pengantin laki nak ke pengantin pompuan..saye pernah merasa jadi tukang jaga tol kat pelamin..masa tu kawen kawan saya..saje nak merasa suasana kenduri kat johor.hehe..

    ReplyDelete
  2. Aah johor mmg ada adat tol2 ni.. Meriah juga la. Kopak pengantin kene sediakan duit tol..hehe

    Majlis baru je lagi.. 9.9.12 hari tu...

    ReplyDelete
  3. Nani, aku dapat rasa kemeriahan majlis ko ni..
    time tol tu mesti kecoh,kan..eheh
    rugi tak datang..huhu~
    apepun,wish ko akan kekal bahagia ke akhir hayat ye..^^

    ReplyDelete
  4. Thanks ikin...kita doa sama2 moga kita kekal bahagia ke akhir hayat ye...

    ReplyDelete