Thursday, October 4, 2012

KERJA,SAMAN,UPDATE,HP BARU...

Lama tak conteng2 blog ni. Makin malas nak menulis. Life da berubah. Selalu masa untuk update blog time malam2.. Sambil duduk atas kerusi...sambil2 tengok tv...surf internet...baru syok nk menaip. Sekarang..susah sikit nak duduk dan menaip.. Balik rumah jer..flat...letih gila kerja...hampeh btol.

Malas nak tulis hal kerja.. Tapi nak juga tulis, macam mana tu. Malas main2 eh...kerja aku tak de la susah mana pun. Lebihkurang jer kerja kat tempat lama. Tapi system yang beza. Cakap pasal system ni la yang bengang btol dibuatnya. Kejap2 ada error. Semalam buat method ni,result ok. Hari ni buat method sama...ada error.. Macam apa jer kan.... System tak stable lagi...lepas tu kena buat double work... Fuh....

Bukan salah aku eh...haha
Aku sebenarnya sentap juga tiap2 pagi nak pergi kerja. Sebab aku baru je lepas bayar saman. Haa bab ni memang aku rasa eeee tak tau nak cakap la. Tapi bayar juga la saman. Nak bersihkan nama encik suami punya pasal. Ada ke patut kat surat saman tu dia tulis had laju 70 km/ jam??? Dorang kene test drive la aku ingat kat area tu pagi2 kereta banyak mana..mana bole bawak style kereta kuda.. Sampai sekarang aku rasa bengang jer... Terpaksa slow juga. Tapi takde la 70km/jam. 90km/jam. Memang tak puashati la aku.. Tetiba teringat ada sorang akak senior aku time blaja dulu bgtau-undang2 memang patut dilanggar(hehe)...huh...sakit hati aku tak hilang lagi ni.. Tak guna btol...stress sekejap.

Apa lagi nak tulis.. Ingat nak upload picture honeymoon kat langkawi, jalan2 ke legoland.. Tapi alasan klise..tak ada masa.. Susah la macam ni kan.. Sebenarnya pemalas lebih...
Ok.. Stop sini.. Sambung next entry kalau rajin...

***tetiba teringin nak kumpul duit beli S3 da....isk2 menggoda btol....

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment