Tuesday, February 17, 2015

HUJUNG MINGGU.

Last weekend aku dengan encik suami pergi jalan-jalan-takde-arah-tujuan. ha ha Jadinya decide jalan-jalan area puteri harbour. Tengok-tengok apa yang ada. 
Kat sana tengah rancak pembangunan. Yang pastinya aku nampak macam banyak kondominium la yang tengah dibina. Harga tak tahu la berapa tuh.

Takde gambar sangat pun yang aku amik. Sebab motif utama pun sekadar jalan-jalan. Aku cuma amik gambar boat ni jer..


Masa pergi team building last year, hanya dapat ambil gambar dari atas hotel je. Kali ni depan mata. Rasa macam tenang juga lepak sini.


Area sini kedai tak banyak pilihan. Aku nampak old town white coffe je yang sesuai. Kenny roger pun ada kot. Yang lain-lain, diragui statusnya untuk orang islam. 

Lepas tu nampak la ada pasangan tengah buat pre wed photoshoot. Sekarang kan musim. Buat pre wedding photoshot. Ikut trend la katakan.

Habis jalan area sana, terus kitorang decide pergi pasar malam larkin. Sebab malas masak dinner. Ok jadi kita beli jer la. 

Buku baru beli: Allah tempat meminta. 


Semoga lebih rajin membaca dan dapat manfaat. Daa..

1 comment:

  1. nanti review la tentang buku tu. nak tau jugak.

    p/s : mase tengah rebate 20% tu lah, saya settlekan ptptpn. :)

    ReplyDelete