Saturday, February 14, 2015

SOFINA3

Ni cite akhir bulan Januari hari tuh.. 
Beg ni start launching hari rabu pukul 11. Ngam-ngam waktu aku habis meeting pagi. Tahan nafas dulu sambil doa. Moga-moga tak semua sold out.

Tepat pukul 12, waktu rehat. Cepat-cepat on ipad, terus grab satu. Time tu semua dah sold out. Kecuali Grey dengan Blue. Aku pilih Grey. Tapi sold out juga. Last-last amik juga Blue. Ingat tak lawa kaler ni.. Tapi sebab nak sangat aku klik juga la.

Finally.. Bila barang da dapat.. ooohhh myyy.. Sangat best ok.. Sofina3. Bagi aku sangat best, sangat selesa. Beg besar, boleh isi macam-macam barang..
Thanks to Vivy Yusof sebab design beg yang memenuhi keperluan aku. I really like it. 


Dalam dia kain..


Datang siap dengan tag lagi.


I'm proud to have this as one of my collections. Hmm harap-harap nanti ada la kot second batch ker.. Pre order ker...Aku nak aim kaler nude la.. 

Ok bye.

3 comments:

  1. dah bleh beli rak untuk simpan beg... maybe byk lagi koleksi beg yang akan di beli dimasa akan dtg :-)

    ReplyDelete
  2. Fuh....org kaya je beli handbag mahal2 ni. Aku tengok je mampu...OKN..org kaya nanie..hehe

    ReplyDelete