Saturday, November 14, 2015

HARI YANG PADAT.

Hari ni ada masa nak update blog.
Sambil-sambil layan tv ni kan.
Pagi tadi pukul 10 ada training.
Pasal Touch of Forever. 
Nak tambah knowledge pasal product.


Schedule kata start pukul 10.
Aku ingat aku dah lambat. Rupanya non  hado.
So far, input training ni bagus. Sangat membantu.
Tak sabar nak join next training.

Dalam training.
Encik suami wassap gambar.
Ooh myyy...
Air fryer????? 
Nak terbuntang bijik mata aku tengok.
Dia beli senyap-senyap.
Isk-isk.


Lalu aku pun bergegas masuk giant lepas habis training.
Jalan-jalan beli ayam, tepung, milo nugget. 
Hari sabtu takde plastic bag. So tak boleh beli banyak.
Dah teringat-ingat nak test goreng ayam guna air fryer.


Keluar giant kene tunggu center bukak pulak. 
Sebab nak register new member.
Hoi berpanas-panas aku jalan sana sini.
Berpeluh-peluh dibuatnya.
Bawak air masak pun tak cukup.
Topup dengan cool blog.


Eh panas-panas pun muka tetap maintain.
Sebab pakai bbcream by seqybeauty.
So siapa nak, boleh wassap aku cepat ya. Atau tinggalkan no phone. Meh aku yang wassap korang. 

Ok tengah-tengah taip entry. Nampak iklan. Ok esok malam ada cerita hindustan. Kene tengok schedule laki, ada siaran bola ke tak. 

Sejak bila Nani layan hindustan??
Sooo confuse.


Ok. Banyak gambar pulak dekat entry ni.
Dah. Stop dulu. 
Sambung nanti.


2 comments:

  1. sya mcm berminat ajer.. pm please

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak, berminat yang mana satu?
      bbcream by seqybeauty ke atau nak join jadi forever business owner?

      Delete