Thursday, February 11, 2016

BUBUR

Sakit perut tak hilang lagi.
Doktor kata ada asid dalam perut, ke cam ne tah. Atau aku ada silap makan kat mana-mana.
Disebabkan aku tak de demam, tak dehydrated, jadi dia bagi aku time slip je. 
Tapi aku malas nak melayan sakit perut bila dekat opis. Semalam je terpaksa datang. Tu pun decide nak cabut awal.
So aku fikir nak cuti jer la.
Lebih baik. Sambil rehat-rehat, sambil tenang kan fikiran.


Banyak ubat yang aku dapat.
Tak tahu nak makan yang mana dulu.

Lunch, teringin nak makan bubur. 
Disebabkan aku malas drive, jadi kita home made je la.

Seingat aku, aku ni jarang masak bubur. Walaupun aku suka makan bubur ayam McD, bubur ayam marrybrown.
Tapi aku jarang masak bubur sendiri.
Ok google cara masak, lepas tu buat jer..


Jadilah, dari takde benda nak makan.
Aku malas nak goreng ikan bilis, so makan je dengan telur, daging burger, kicap. Lepas tu makan ubat. 

Harap esok okey.
Hilang la sakit perut ni.
Lagipun tadi doktor kata 2-3 hari should be hilang.
Esok pun last day bekerja. Harap semua okey la esok. Beransur baik.

No comments:

Post a Comment