Friday, August 12, 2011

TAK SUDAH2...

Entry lepas, aku cerita pasal budak tak puasa kat tempat kerja aku.. hari ni aku nak cerita pasal perlakuan budak2 Bangla/Nepal (tapi aku rasa bangla kot sebab kulit dia hitam) dengan minah Indon/Nepal yang aku nampak depan mata kepala aku pagi semalam…Dorang ni memang selamba badak muka tak malu.Terang2 la aku cakap..Memang selekeh betul..Ko kalau nak kerja, sila buat cara nak kerja..Kalao nak tergedik2 sana, tergedik2 sini berambus ko..Perh pagi2 lagi dah buat hati aku panas…

Time2 aku jalan nak balik opis lepas hantar barang, tup2 nampak budak2 ni macam bergurau senda gelak2 keluar dari area production sana. Entah aku yang dorang gembira sangat aku pun xtau (tapi ni tak kisah la kan..) bila sampai adegan cuit mencuit,siap nak kejar mengejar je…Aku dah mula pelikk..

Si lelaki tu siap pegang2 perempuan tu..usik2..Pergh aku siap berhenti nak tengok apa aksi seterusnya..Walaupun nampak memang dorang bergurau..Tapi bila aku nampak si lelaki tu pukul sekuat hati perempuan tu sampai ko boleh rasa macam ko ketuk dinding(lelaki kan tenaga dia kuat) Aku rasa memang la..Eee tak tau nak kata apa..Kalao mulut aku ni jahat..lama dah aku sound korang ni nak keje ke nak main2?? Isk3

Aku bukan la baik atau bagus sangat ke hapa..tapi perlakuan macam ni memang aku tak boleh terima la..Bukan budak2 lagi..Dah tua bangka tapi berperangai tak pakai otak…

Mode: Masih marah dah teringat2 hal ni..Dorang ni macam tak kisah batas2 pergaulan..Erk.pening la tengok perangai bangsa asing ni..Hmm

No comments:

Post a Comment