Wednesday, August 10, 2011

TOLONG LAH

Hari ni aku nampak depan mata kepala aku sendiri perkara yang buat aku betul2 sakit hati..Erk..kadang aku memang tak faham..Ada sesetengah orang yang betul2 tak kisah atau buat2 tak kisah atau senang kata BODOH..uiiii geram betul aku ni..Ha ha

Bulan ramadan yang mulia ni, semua orang sedia maklum, kita berpuasa..Hmm tadi tengah hari,sedang aku dok bergayut dengan kakak aku..boleh ada satu minah ni dok makan kuih depan aku dengan selambanya!!!! Aku tengok dia, dia tengok aku balik..Huh..

Gaya makan memang selamba..Alamak...tahu la kot2 engkau tu tak puasa, tapi sila HORMAT orang yang sedang berpuasa...Hmm ker aku yang silap amik port nak gayut telefon? Ntah2 port tu pun tempat selalu orang makan..Sebab tadi aku nampak, cebisan biskut la, pembungkus plastik biskut merata2..Huish...Nampak dek cleaner memang kene bebel la aku jawabnya...Sia2 jer..

No comments:

Post a Comment