Sunday, February 26, 2012

RUMAH ...PART 2

Ha ha aku, time tengok2 rumah..memang terpegun tengok dekorasi dalam dia..So aku kurang fokus pada pandangan luar rumah..Ala setakat gambar luar tu...kau tengok kat illustrasi brochure sudah.. ha ha siap ada harga sekali.

Dah rasa macam deko deko plak..Hmm cantik2 interior design dia..mana lah hati tak terpikat ni...Gambar ni aku lupa aku amik dari rumah contoh yang mana, yang aku pasti..aku dan terbayang2 - kalau la rumah aku buat macam ni..yang real punya..alangkah indah dunia..ha ha


Bilik tidur warna kuning hitam...



Ruang rehat keluarga...


Ruang makan keluarga...


Paling best ruang tamu keluarga..Tempat2 lepak2 menonton tv...Hmm


Ini area toliet dia...


Ruang rehat lagi...


Bilik tidur lagi...Warna lembut jer...


Haa ni confirm bilik tidur budak2...Hmm cantik dan kemas jer...
Gambar lain sambung next entry..

No comments:

Post a Comment