Saturday, February 11, 2012

SUKA SEMUA COLOR

Aku sejak2 nak kawen ni..Ter'rajin' pulak beli majalah pesona pengantin..Ha ha Banyak info boleh dapat..Banyak tips & panduan..Sama juga macam blog...Kadang2 aku terjah blog2 bride to be...boleh tahu apa trend majlis perkahwinan 2012. Tapi majlis aku nanti tak de la ikut trend sangat, yang lebih penting meriah dan ikut budget..

Aku suka color baju aliyah ni dalam cover pesona pengantin februari 2012. Siap aku bagitahu orang butik, aku nak color ni time aku booking dulu...


Sekali tadi time aku jalan2 kat angsana, aku ternampak pesona pengantin edisi march 2012...


Pergh lawa juga combination color dark blue ni dengan hitam eh..Arrghhh...Semua color pun aku nak..Rambang mata betul...

Next month nak bawak encik tunang ke butik.. Nak discuss balik apa2 yang patut..And terus buat final decision..Kalau tak, nanti setiap kali beli pesona pengantin baru, hati aku tergugat dengan color2 lain pulak.

p/s: color yang aliyah pakai tu still first priority. ha ha

No comments:

Post a Comment