Sunday, November 18, 2012

TABIAT MEMBACA

Mungkin da jadi tabiat aku agaknya. Tak keruan bila tak de buku nak dibaca. Novel yang sebelum ni dah habis dibaca..

Hari ni, pagi2 lagi aku da beli paper. Nak tunggu ayah aku balik, memang lambat la.. Walaupun aku ada kemudahan internet unlimited, bole guna hp, bole guna pc...tapi feel baca online tak sama feel baca sambil pegang buku. Rasa2...

So gigihkan la diri juga untuk beli buku nak dibaca.. Terjumpa la novel2 ni... Coke n sundae tu aku pernah beli buku 1st dia. Skang kira macam sambungan cerita tu la.

Buku satu lagi yang tajuk hingga hujung waktu, ala2 thriller. Sejak bila tah suku buku style macam ni. Aku pun tak sure. Hmn layan jer la..(OPSS GAMBAR TU TERBALIK PULAK. AKU TAK RETI NAK BETULKAN BALIK GUNA BLOGDROID NI.. Zass

Conclusion: aku memang tak boleh stop baca novel. Fuh..

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment