Thursday, May 15, 2014

UPDATE.

Hah lama tak menulis. Sejak pindah rumah baru rutin harian pun dah baru. Tak sama macam dulu. As usual, ada pro and cons. Tapi antara yang paling ketara. Sekarang aku sampai kilang, awal. Masa bekerja aku start pukul 9 pagi. Time duduk rumah sewa dulu aku masuk ofis pukul 9 ok. Kadang2 9 lebih sket. Hahah. Pukul 830 bergerak dari rumah. 

Duduk rumah sendiri ni, gedebak gedebuk siap2 semua termasuk breakfast. Pukul 8. So takde benda buat sangat, terus la aku drive pergi kerja. Lepas tu aku perasan juga. Masa aku nak ber online pun da kurang. Dulu kat rumah sewa, pukul 630-730 adalah sempat juga aku nak baring2 sambil online. Sekarang 630-730 adalah masa aku nak bersiap lepas tu tutup semua suis tingkat atas kemudian turun bawah, untuk breakfast. Fuh...

Tapi best. Ha ha ha. Yang tak best nya tu memang jarang la aku dapat update blog ni. Isk2. Kalau nak update pun time rehat kat opis jer la..

Kerja aku as usual- da tak tahu nak kata macam mana, so layan saja selagi terdaya..Aku pun dah cukup dua tahun kerja sini, rasa sampai masa untuk aku reconsider balik apa achievement aku selama dua tahun ni.. Sambil2 fikir future plan..

Semua orang pun ada future plan kan. Tinggal lagi nak fikir macam mana nak merealisasikan nya.

Ok la time rehat da habis. Masa untuk sambung kerja. Daa.. 

2 comments:

  1. umah nani skang lagi dekat ke tempat keje ke? Akak ni lagi dekat dgn tmpat keje, sama je...pkol 9 gak... lps subuh bleh bantai tido balik... ahahahah (dasar pemalas...)

    ReplyDelete
  2. hehe kak nina, dari rumah baru ke tempat kerja, lalu highway jer.. rumah sewa dulu kena lalu jalan biasa.. agak sibuk tu yang jadi lambat sebab banyak kereta.. wah lepas subuh masih sempat tdo? kala saya, memang terbabas terus. tak bangun pergi keje. heheheh

    ReplyDelete