Friday, April 1, 2016

BILA TAK SIHAT...

Hari pertama bulan april.
Aku selsema la pulak. Puii..
Lama dah tak kene selsema.
Gelabah cari vitamin c, performance drink bagai,
Nasib stok sentiassaaaaa ada...
Doa-doa jangan la sampai kene sakit tekak.
Tak larat nak melayan lah.

Betul-betul takde mood.
So kene standby tisu sekotak.
Air sebotol.
Ni tengah melepek sambil tunggu siaran maharaja lawak.
Tunggu kain gak tengah cuci tu.
Jangan tertido sudah. Tak bersidai nanti.

Mood dah la takde. 
Rasa nak marah je, da pehal?
Kat area sini, aku tak tau la.
Apa pasal alarm ada satu rumah tu asik la berbunyi je..
Bingit la woi...Lembab la tuan dia nak bertindak.
Cepat la matikan suis alarm tu ke. Ni nak biar dia bunyi sampai bape lama?

Aku ada up gambar dekat instagram.
Aku kene attend dua hari punya training.
Basic statistic.
Oooh mmyyy...
Seriously, aku memang tak boleh nak hadap.
Dulu masa mula-mula join company ni.
Ada satu modul training benda sama gak.
Statistic.Hoi tak paham-paham okey.
Gila lembab.

Tolong lah.. Apa benda nih...


Memang dasar tak pandai agaknya.
Stil tak paham-paham.


Hari ni result test dia keluar dekat email.
Hahaha aku lah yang paling corot sekali.
Memalukan, tapi, aku lantakkan saja lah.
Nak buat macam mana.
Ni siap ada assignment lagi.
Dah plan-plan malas nak hantar.
Boleh cam tuh??
Buruk lah nama aku nanti.

Haih mata mengantok la pulak.
Ok set jam, agak-agak bila mesin nak stop.
Baru bangun sidai kain.
Malas nak membebel lagi..
Rindu nak bebel macam dulu-dulu..
Aiii cepat nya masa berlalu.

2 comments:

  1. uih...course mcm zaman2 kelas kt uni ja dulu... hehehhe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolong tolong subject ni la yang saya tak paham2 sampai hari ni.. huhuhu

      Delete