Friday, April 27, 2012

BUTIK ANDAMAN

Kali ni aku nak tulis cerita pasal peraiapan kahwin aku tu..Ish3.. Da akhir bulan 4, kejap lagi bulan 5 tapi persiapan still biasa2..Yang luar biasa tu macam mana eh.. entah la..
So semalam aku sempat la pergi butik jap. Nak bayar sikit duit.. Sambil2 dalam hati nak juga la tengok baju2 yang ada, walaupun 2nd visit dah tengok, tapi tak puas pulak.. sebab banyak pilihan..tengok la gambar ni...



Haa bayangkan, boleh berpinar mata aku tengok kesemua cokor..haish...
So sempat la aku try gaun2.. ye ye jekk wedding nanti nak pakai gaun, bak kata kak zai, sekali seumur hidup jer nak pakai gaun, time wedding..apalah salahnya.. Tapi aku tak decide lagi, kene tanya encik tunang dulu..he he So bulan depan aku datang lagi untuk fitting baju dan tetapkan color.. Setakat ni color macam tak confirm sangat..sebab aku rambang mata..ha ha tengok la antara koleksi baju dengan warna dekat butik ni..


Baju warna peach...Dulu2 aku suka warna peach. Dan teringin sangat nak pakai.. Hmm Siap berangan lagi nak buat majlis warna peach..


Gabungan merah hitam ni nampak eksklusif. Aku suka juga.


Dark grey..cantik juga,.baju ala2 jubah...


Light grey.. Bila sekali pandang macam nampak warna putih pulak..
Kain yang ropol2 kat bawah tu yang aku suka...


Gaun warna grey ni..cantik juga..he he
Ok sudah2 la tu aku tepek gambar.. Tak nak la syok sendiri dan termuntah bila baca balik..huhu
Tapi yang pasti semua baju2 kat bridal ni cantik2.. dan aku suka..Staf2 termasuk owner juga sangat peramah dan senang nak bekerjasama..he he Tak sabar nak tunggu majlis..ha ha memang dah sah mengada2 ni..
Stop dulu..next time aku tulis lagi..

No comments:

Post a Comment