Sunday, April 15, 2012

KENDURI KAWEN LAGI

Cuaca panas terik btol hari ni. Beza sangat dari semalam. Semalam lebih sejam aku duduk dalam @mart kempas. Apa taknya. Hujan turun dengan lebatnya.. Siap ada kilat sabung menyabung lagi. Angin pun kuat. Sudahnya sambil2 aku duduk tunggu hujan teduh,aku beli buah mangga 4 biji RM12. Mahal ker murah? Alang2 nak makan.. Nasib baik manis dan sedap rasanya.  Kalau tak, memang kene banned kedai tu dengan aku. Oo kau tipu aku yer...mujur manis.

Hari ni aku ikut mak ayah aku pegi kenduri lagi. Kenduri kawen. Sedara jauh katanya. So sampai sana memang peak time la. Orang berpusu2 datang. Majlis ni berlangsung dekat dewan. Pakai meja bulat. Aku rasa tak sampai 10 orang semeja. Mungkin 8 orang jer. Yang tak bestnya.. Tetamu da ramai yang datang. Tapi tak ada tempat nak makan! Kene tunggu turn. Haish..memang tak best. Terpaksa la aku sekeluarga makan cepat2. Nak bagi tetamu lain duduk.

Tema warna pengantin..pelamin warna kuning..baju pengantin warna merah. Hmm rasa aku nk pilih tema ni juga kot.. Confirm.. Hujung bulan ni seriously aku kene double confirm dengan bridal.

Makanan yang disediakan...bole la tahan. Hmm kitorang satu family pergi awal2. Konon takut hujan macam semalam. Tapi nampaknya cuaca elok.. Syukur...cuma bahang sikit. Hmm ok makan sudah, baca paper sudah.. Masa untuk tdo pulak. Tak de benda buat.. Hehe


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment