Tuesday, April 17, 2012

MENGHITUNG HARI

Adoi penatnya keje hari ni... Tapi kan aku bukan buat kerja sangat sebenarnya pun.. Menghitung hari jek. Lasy day aku kat sini 20 hb. Jumaat ni..hmm terasa teramat2 suka dan tak sabar2. Haha bole macam tu? Berbulu jek kalo ada kawan aku yang baca.

Aku tak nak la perihal kan dengan terperinci reason sebenar aku nak tukar company ni. Amik general conclusion sudah. Offer tempat baru adalah baik sikit dari sekarang. Mana bole lepas macam tu jer. Harus lah aku amik. In future kalau tak ada rezeki tempat lain,macam mana. So better amik siap2. Ada orang cakap, rezeki kawen.. Alhamdulillah.. Syukur...doa aku dimakbulkan- dapat kerja baru.

Life is full of challenge. Antara kuat dengan tidak jer kita untuk tempuh. Apapun.. Nasihat aku pada diri,be positif always..lain tempat lain cara. Harap2 aku dapat adapt dengan suasana keje yang baru ni.hmm.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment