Saturday, April 21, 2012

HARI2 TERAKHIR PART 3

Ok ni sambungan last entry.. Preparing last speech untuk aku dan kawan2 yang tinggal..huhu Tak tahu nak tulis apa..layan jer la gambar...





Ok tu jer gambar yang sempat aku ambil dari kamera aku..yang dari kamera cik dayah, aku belum sempat dapat lagi..
Last day aku kat Panasonic..Perasaan aku bercampur baur, balik jer rumah, malam tu badan aku terus rasa panas, seram sejuk bagai nak demam...mujur tak demam...Perasaan aku masih belum stabil kot..(ha ha ni kalau cik dayah dan khaire terbaca ni, maunya dorang gelak2 kan aku...cis...) Macam belom boleh adapt dengan kenyataan, yang aku dah berhenti dan tak akan datang sini lagi...ha ha
Tapi adat kehidupan memang macam tu la..Bertemu dan berpisah...Take it positive, ok...Kene move on.

Itu jer la kisahnya aku di Panasonic..Start bulan may, aku lapor diri di kilang baru..Hmm nanti aku tulis lagi suasana kerja di tempat baru..Doa yang baik2 saja..ok...bye.

No comments:

Post a Comment