Tuesday, August 28, 2012

PERFUME

Perfume ku habis sudah... Itu perfume euphoria CK yang aku beli time tunang tahun lepas. Officially habis semalam. Picit2 sembur2 tak keluar.. Sedih betul. Aku adalah seorang yang sangat suka wangian. Tak de perfume,ibarat gelap dunia rasanya.

Maka aku desperate nak cari perfume. Mula2 ingat nak beli yang bajet2 jer.. Almaklum la. Sejak nak kawen ni, den terpakso la catu belanja. Kang beli yang mahal2 susah pulak nak maintain. So beli yang biasa2 sudah la.

Terjah bodyshop.. Beli perfume. Sebotol 100ml harga RM150. Kebetulan ada offer, beli banyak,dapat diskaun banyak.. Makanya pada harga RM198, dapat la aku beli perfume,body butter,body wash.. Body butter amik yang kecik jer..sebab aku bukan pakai pun. Perfume bole amik botol besar. Bodywash ada banyak bau,dan jenis.. Haha pakai sampai muntah..ahaks

Sedap juga bau perfume bodyshop ni..

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment