Monday, January 28, 2013

LUNCH WITH NESTLE FITNESS

Sejak akhir2 ni, aku suka lak membeli nestle fitness, konon ar kan.. makan ni boleh kurus.. ha ha ha takde makna nye.. dah malam pun makan nasi juga, opss tapi portion nasi tu dikurangkan..

Mula2 aku try dengan almond honey ke apa nama dia...


Yang ni aku rasa tak boleh beli selalu, sebab emping ni disalut madu. Manyak manis wooo.. Nak kunyah banyak2 kali pun kadang terasa ngilu dekat gigi..tapi dia ada masukkan kacang almond.. macam balance juga rasa dia.

Lepas tu weekend lepas, aku pergi belanja barang dapur, sekali beli nestle fitness lagi. Kali ni aku nak try yang ada banana cluster pulak..



Yang ni emping dia, memang tawar habis lar...Tapi syok juga sebab ada kepingan2 pisang ala2 keropok gitu.Bole la buat kunyah2 time kat opis ni.. Kene makan sikit jer sebab kat opis ni dah la keje duduk jer mengadap pc, paham2 jela kan.. hak hak hak...

Hari ni kan banyak company cuti, sempena thaipusam semalam, malang sekali company aku tak amik cuti ganti. Makanya disini lah aku- di opis bertungkuslumus menyiapkan kerja yang datelinenya semua dekat2... Layan jer sudah, tak payah pening kepala. Whatapps dengan adik aku tadi, ditanya aku- kenapa tak amik annual leave? Erk.. yer lo, tahun depan, memang akan aku amik annual leave disaat2 begini.. hmm tahun depan ada lagi ke takaku kat sini??

Haha kalo encik suami baca perenggan ni mesti dia gelak punya. Semalam time aku pergi angsana, ada nash dengan ramli sarip buat promosi konsert dia 9/2/2013 dekat stadium mbjb. Aku lupa lak nama konsert dia tu.. So dapat la juga tengok live persembahan dorang.. wow terasa macam pergi konsert pulak. Memang layan habis... Rock beb.. ha ha

Ok rasa macam nak sambung buat kerja la.. Aku nak update blog ni, waktu lunch kat opis ni adalah yang paling afdal. Sebabnya kat rumah, macam tak de masa.. heheheh ayat klise kan?? Nampak sangat aku belom pandai urus masa.. ye ye jekk.. Ok da... stop dulu..

Posted via DraftCraft app

No comments:

Post a Comment