Monday, January 13, 2014

MOOD vs RUMAH BARU.

Mood: Geram-of course pasal kerja. Haih..Sabar ok sabar..

Tetiba aku teringat rangkap pantun yang aku dengar kat radio- tak pasti apa nama rancangan, yang aku pasti, setiap caller yang call akan diberi peluang untuk sambung rangkap pantun tuh.

"Rumah Pak Mat di tepi sawah,
Pakai langsir warna biru.."

Haa cer sambung.....

"Apa guna marah2,
nanti jadi haru biru..."

Itu kata aku.. kuikuikuikui
Hiburkan hati diri sendiri sudah.

Sambil2 tengok gambar rumah baru..
Opps ni progress dapur rumah baru aku..


Table top da siap. Cuma kene bersihkan sikit2. Yeay lepas ni boleh pasang lampu dan wiring. Lepas tu kitchen cabinet..Tak sabar nak tunggu tingkap tu di pasang..

Mood: Jadi happy balik..
Ok sila lah sambung kerja.

2 comments:

  1. Saat nk tunggu umah siap, memang sgt exciting... rasa teruja, x sabar nk deco umah kan :-)

    ReplyDelete