Thursday, January 30, 2014

SUIS OOH SUIS.

Sehari sebelom chinese new year memang confirm la ramai yang ambil cuti. Tapi aku tak. Takde plan sangat pun nak ke mana2. 

Lately ni masalah suis rumah tu makin menjadi2. Siap nampak percikan api kecik2. Kat rumah sewa ni masih pakai suis box style lama. Semalam time washing machine aku spin, uiii makin kuat percikan api dia.. Gila tak risau... Mintak dijauhkan la dari terjadi apa2.


Agak old school dan malas nak layan. Faham la. Benda ni pun sampai satu masa memang kene tukar punya. Dah tak tahan sangat, decide nk tukar juga. Tapi tukar bahagian yang berapi tuh. Sebab duduk pun dah tak lama- seriously aku memang dah malas da..Tengah bersabar je ni nak duduk rumah baru.

Lepas chinese new year, memang aku akan push kontraktor siapkan semua, tak bole tangguh2 lagi.hmm..Bukan bole bagi muka sangat. Duit nak, tapi kerja lambat.. No no no.. Aku memang tegas dalam bab2 macam nih.

Ok la. Sambung buat keje. Bos aku da tinggalkan checklist item nak kene follow up sepanjang dia cuti nanti.. Layan je la..
Bye.

1 comment:

  1. Nak tanya sy ada masalah yg sama mcm ni,suruh owner rumah sewa tukar jenis baru byk songeh.. so kalau tukar bahagian yg percik api tu je boleh ke?

    ReplyDelete