Saturday, April 19, 2014

DELIVERY SERVIS YANG KURANG MEMUASKAN.

Aku kan, ada hari2 yang aku rasa aku malas nak masak. Maka pilihan lain yang ada- order delivery. Kadang pizza hut, kadang dominos, kadang nasi ayam ayamas, kadang mcD. Aku buat ni semua kalau kitorang masing2 malas nak drive keluar kereta malam2 semata2 nak cari kedai makan.

Aku tau benda ni semua tak bagus. Aku pun ada control seboleh2 aku try masak tetiap hari, tapi apakan daya. hehehe

Ok cerita bab delivery, masuk kali ni dah dua kali aku terkena. Makanan yang sampai tak sama dengan apa yang di order. Kali pertama order pizza hut. Kitorang order sekali garlic bread. Masa delivery, budak tu bagitahu garlic bread da habis, then dorang ganti dengan sup lagi 2 mangkuk..ok fine.

Kali kedua, order McD. Kitorang order fries, sekali tengok2 bungkusan ada replacement big mac. Tanpa ada notis apa pun.

Please la. Sepatutnya customer servis patut call la atleast inform earlier barang tak de. Macam ni pun nak kene ajar ke.. Kat mana keadilan ni? Aku tak faham betol.. Bila terkene kali kedua ni buat aku rasa- kalao macam ni elok aku masak hari2. Puas hati. 

Tapi aku? Bole percaya ke nak masak hari2? hehehe.


2 comments:

  1. Nani, nanti dapur baru bleh kot masak hari2... heheheh...

    ReplyDelete