Monday, April 21, 2014

JANGAN LUPA.

Ni aku dapat dari facebook.

Never forget 3 type of people in your life.
1. Who helped you in your difficult times
2. Who left you in your difficult times
3. Who put you in your difficult times.

Serius.. aku memang tak kan lupa sesiapa yang termasuk 3 golongan ni dalam hidup aku..
Ini semua tersimpan kemas dalam kenangan. Ada yang suka, ada juga yang duka. Apa pun benda2 macam ni memang mematangkan aku..
Aku malas nak bongkar balik cerita lama. Some stories better leave untold.
Ok. Happy monday.

4 comments:

  1. bila dpt lupa 2 dan 3 hati akan tenang..
    insyallah, one day kalau x dpt sekrng...kena belajar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol..walau sekuat mana kita cuba lupakan, mesti akan teringat sikit2..so skang ni, jgn ikut perasaan sangat.. hidup, kene pandang kedepan...hihi

      Delete
  2. tak mo ingat no 2 n 3. buat sakit hati je... heheheh.... no 1 tak pe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom kita sama2 lupakan no 2 n 3 ni. heheheh

      Delete