Thursday, April 24, 2014

PESANAN.

Kerapkali dengar ceramah kat radio, Ustazah tu beri nasihat.. orang perempuan ni kene jaga kesihatan, jaga diri, paling penting jaga kerja.. supaya sekiranya apa2 terjadi kita diberi kekuatan, diberi kemudahan untuk meneruskan kehidupan...

Iye, Aku tengah jaga benda tu semua walaupun hampir setiap hari buat benda yang sama... Aduhai...

p/s: bukan mengeluh ke apa, bangun2 tdo je terfikir...

4 comments:

  1. Jd perempuan byk kerja..
    Jd kita kena jga diri.. x boleh sakit.

    ReplyDelete
  2. sayangilah diri kita sendiri. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kita sendiri tak sayang, nak harapkan siapa lagi kan...hihi

      Delete