Saturday, May 8, 2010

DALAM HATI SIAPA TAU..

Tadi aku baru dapat call dari my dear.. rupanya dia keje hari ni..ish2 terkejut plakk aku..Sebab tadi pagi dia msg aku bgtau dia cuti..tapi tadi dia kata dia masuk keje petang..ada nk siapkan report..=(
kesian aku tengok dear ni..sejak2 tuka keje ni..bertambah2 la bz dia..public holiday pun kene keje gak..compare dengan kilang aku tu..kaya dengan cuti..Tapi bila masuk bab gaji..mmg aku jauh terkebelakang la..Tapi..keje dear ni..hmm entah la..susah aku nk komen..

Dan lately ni kitorang jarang jumpa..dan kadang2 jarang sms..semua ni maybe sebab tuntutan kerja dear la tu..Aku plakk kadang2 ada rasa bengang..bila ye la..ahad pun kene keje..mcm tension juga la..Kadang2 aku rasa heheh mcm ntah la..xdipedulikan langsung oleh dear..Boleh aku kata mcm tu??hahahah Sebab aku tetiba rasa dear xpnh ada utk aku..hmm tapi aku tau la..aku ni siapa..kat mana kedudukan aku..

Benda2 mcm ni buat aku terfikir la..yang aku x boleh tamak..aku ni hanya la gf dia jer..aku xboleh tamak..aku dah tau dia bz..xkan la aku nk bentak2 nk gak ajak dia kuar ke nk mengada2 ke..dia pun ada tanggungjawab..even kalo aku kawen dengan dia pun..dia bukan hak milik mutlak aku.. dia still ada tanggungjawab..sebagai pekerja..sebagai anak,sebagai anggota masyarakat..xkan aku nk suh dear berkepit dengan aku jer kan..kuikuikui

Jadi aku kene menjadi seseorang yang memahami..hahah(mmg btol2 memotivasikan diri ni) Hmm tapi inilah yg aku dok repeat dlm mind aku time2 aku rasa down and kecewa dengan dear..btol..mula2 aku xbiasa dengan keadaan ni..ye la selalu busy sampai aku rasa mcm diketepikan..Tapi lama2 aku dah jadi biasa..walaupun still rasa mcm ntah..kurang selesa kot..

Kadang2 aku jeles gak bila time2 aku kuar nampak couple jalan2..sedangkan aku...My dear is still busy with his work even on public holiday.. Mmg jeles sangat2 waaaaa boleh ke aku kata mcm ni...aku x tau la...

Dear2.. kesian gak dekat ko..sebab kerja ko mcm ni kan..kene ot sampai lewat2..kene overnite..mcm2 lagi la..bila kapal dah kuar baru la ko free.. aii xtau la..just to remind you..take care of yourself, love you always..

No comments:

Post a Comment