Wednesday, May 19, 2010

KAKIKU....

Hari ni aku ada meeting kat Shah Alam.. actually 2nd meeting..1st meeting aku g sana dengan pakai baju keje..malu gilerrr aku dok merayau sorang2 dah le dengan baju keje..so 2nd meeting ni aku plan la nk pakai baju biasa..

Memang aku g sana pakai baju biasa..dan pakai kasut...kasut tu aku beli utk pakai g interview jer...so..sebelum ni aku memang la jarang pakai..Aku ingat bila aku pakai..biasa2 jer...tapi malang teramat malang rupanya kakiku MELECET terukk..sampai aku xleh g mana2..dok epot jer...adoiiii..apa hal la plakk ni...tension la aku...

Tadi bila balik plakk, time nak mandi..makk aiii pedihhh gilerrrr....wowowowowowow gilerr ar... ni baru melecet sket dah aku rasa sakit gilerr..kalo luka2 terjatuh ke..accident ke(mintak dijauhkan la) maunyer x menjerit aku..ntah2 nangis kuat!!!! fuh geleng2

Hmm ada benda yang menarik lagi bagi aku...tadi masa flight aku nak ke kl aku terserempak dengan Ustaz Ismail Kamus..haaaa terasa bangga la plak boleh jumpa dia real..walaupun aku x dapat nak berbual ke apa ke..tapi sebab aku ada beli buku dia..aku dah jadi excited..

Apa lagi ehh..hmm letih la..meeting kejap jer sebenarnya tapi masa banyak habis kat jalan..chow dulu la..

No comments:

Post a Comment