Tuesday, May 4, 2010

HARI YANG BUNTU @ AKU YANG BUNTU?

Hari ni 1st day aku amik adik aku balik keje...fuh haru biru toll..aku ingat aku ni mmg perlu la beli GPS..hahahah tempat keje senang jer...kat taman tun..dah dekat 2 hari gak ler aku blaja jalan..hahaha tapi tadi leh plakk aku g buat u-turn balik senai..hampeh toll

Mmg aku da konpius ar..dah patah balk ke senai aku ingat nk u-turn skali lagi..tapi bila aku toleh jalan nk masuk taman tun jem gilerr. aku pun masuk taman u..lalu mutiara rini pegi balik taman tun..huh rugi minyak aku...rugi2..kuikuikui xpe2 esok aku kene alert la..supaya aku x terlepas simpang lagi..waaaaa pening2

Hari ni gak heaven kat tempat keje...boss xde sampai 16mei...wowo leh joget2..hahahah
tapi bosan jugak..hmm xpe2 aku x nk la cite ttg keje aku yg hampeh tu kat blog ni..(dah puas dok conteng dalam blog lama) aku cuma nk tulis2 benda2 yang x melibatkan keje je..hahah boleh gituu??

Aku check fb tadi.. rasa nk gelakk pun ada..boleh si mapod nk banned aku..kuikuikui ingat ni zaman blaja dulu2 ker? mapod2..comel la..mmg aku rasa aku ni bz xde masa nk dok online jer..dah la kat kilang tu xble guna internet sangat..hampeh toll la...ish2.xbek aku kata mcm tu kan...walaupun aku x suke kilang tu(byk peraturan yg ntah mender tah) tp aku kan cari rezeki kat kilang tu..wowo sejak bila aku jd mcm ni? slow motion la..hehehe ni sebab aku terbaca artikel kat paper utusan la..tajuk dia lebih kurang 'BETULKAN NIAT BEKERJA'.. tapi artikel tu aku baca2 banyak sentuh topik rasuah..hmm aku keje ok jer..mana ada rasuah2 ni..x men la..

Pelikk kan..apa yang aku tulis ni xde kene lgsg dgn tajuk entry ni...kuikuikui tu tanda aku da btol2 buntu..ish2 mcm mn ni..kene stabil kan balik minda aku ni...dah melayang ke mana tah..ingat dear kot...wowo apa ar...stop dulu sebelum aku merepek yg bukan2 plakk...

No comments:

Post a Comment