Friday, May 7, 2010

TAK TAHU MALU BTOL

Terkejut badak aku bila aku terbaca kat paper..sorang pelajar pompuan umur 16tahun..kata dia x menyesal lahir anak luar nikah..MasyaAllah.. Macam ni punya pompuan pun ada kat dunia ni..Sudah la buat kesalahan berzina,,pastu lahir anak luar nikah...boleh lagi dia kata dia x menyesal lahir anak luar nikah...

Kisahnya mcm ni..xtau la mana btoll. Katanya pompuan ni dibawak ke klinik oleh guru & kwn pompuan sebab dia mengadu sakit perut..Tetiba dia cakap lagi dia nk g toilet..Then dia pun bersalin la kat situ..Kawan pompuan dia ni pelikk mana la budak ni x kuar2..Dia g la chek tgk kawan dia kat toilet...Mmg terkejut la bila tengok.ada baby kat sebelah kawan dia tu..Terus dia bgtau orang2 suh bawak g spital.. Tu satu versi..Ada satu versi lain aku baca katanya ibu dia yg bawak budak pompuan ni ke klinik sebab dia bgtau dia sakit perut.Aku pun x tau mana btol..

Kadang2 aku xfaham..Muka tembok ke hapa budak pompuan ni..Apa nk jd la dgn budak2 skang ni..Boleh pompuan ni mengaku dia lakukan hubungan seks dgn pelajar laki umur 15tahun(lagi muda dari dia) kat dalam rumah dia sendiri!!! Budak laki tu masuk ikut tingkap..Eeeeeee mmg aku bengang la..Napa la murah sangat harga diri ko tu...Xpikir ke hapa..Kang kalo aku kata xde otak kang xterima..hahhaah ye ye jekkk aku bukan kenal budak pompuan tu..

Please la kepada budak2 pompuan zaman skang..hargai la diri anda..sebab kalo anda x hargai diri anda,jangan harap anda akan dihargai oleh orang lain...Bercinta berpada2.. Jgn mudah tunduk pada kehendak boyfriend tu..Belum tentu dia akan kawen dengan kita.. Mcm budak pompuan ni umur muda lagi..SPM pun x amik lagi...ni dia kata nk ljaga anak luar nikah dia tu..

Umur baru 16tahun mcm mn nk bg makan anak...keje pun x lagi..Ingat umur muda2 16/17/18 tahun zaman skang ni senang ke nk cari keje??Alangkan orang yang ada degree pun ada yang sampai skang ni terkial2 nk cari keje..inikan pula ko ynag muda belia...Carilah ilmu dulu pastu baru keje kumpul duit..haha baru la nk kawen ke apa..

Xsuka la bila aku baca kes2 mcm ni.sebab nampak mcm pompuan membodohkan diri sendiri..

No comments:

Post a Comment