Saturday, May 8, 2010

I'M GLAD....YOU'RE BACK...

Hari ni aku dapat satu sms..dari seseorang yang hmm ntah la ehh..yg penting aku hepi la...Kakak yang paling aku sayang dah kembali..hahahah ye ye jekk..ye la sebelum ni sepi jer..tanpa kata...merajuk xhingat...ye la2 nani tau nani salah...so xleh nk kata apa lagi la kan...sori la...kuikuikui

Layan sms dengan dia time hujan2..sambil2 aku baca novel dan dengar lagu...wow multitasking x aku??? hahah sampai aku leh terlena jap td...ish2 apa nk jd la ni..aku kan jarang tdo petang2..tapi sejak2 dua menjakk ni aku kadang2 tdo jugak...dah xde apa nk buat so tdo je la jalan terakhir..tu pasal aku xbape suke dok rumah..ceh...alasan je kan...

Hmm utk kakak aku tu...heheh semoga kita selalau la ber'sms' lagi eh..Jangan x balas plakk sms nani..And some motivation for you my lovely sister..

'Allah tak akan memberati seseorang melainkan dengan apa yang terdaya olehnya'

So hidup ni perlu diteruskan walau apa jua rintangan dan cabaran..

No comments:

Post a Comment