Monday, August 9, 2010

MASA MEMANG X CUKUP2..MONDAY BLUES..

Fuh...hari ni aku keje mcm biasa la..Setelah 2hari aku g training, seperti yang aku jangka..naik opis je..kene clearkan inbox..Pastu kene check pending items..Pastu kene follow up banyak benda..Plus itakona lagi..cett hampeh btoll la..Aku rasa hari ni 1st time aku btol2 xde masa nak surf intenet kat opis..Haha baik kan aku? yeye jekk..Cetttt benci arr..huhu

Hari isnin, biasa la monday blues..Mood nak keje pun ala2 malas gitu..sebab dah bercuti 2hari kan..(mengada la pulakk..padahal kalo aku dok rumah pun..beku juga otak aku ni)..Tapi tu la..Bak kata mydear..komitmen..kene la fokus sebaik mungkin..Dah nama pun kerja..Kene terima lah..Memang dah xdpt nak elakk lagi..(cara terbaik nak elak..benti keje tuka keje lain)

Huh, malas cakap hal keje ni..Menambahkan sakit kepala dan sakit hati aku jer..
Stop dulu la..

p/s: cari mood untuk esok..Moga2 hari esok lebih baik dari hari ini..

No comments:

Post a Comment