Friday, August 6, 2010

TRAINING-PRTC (PART 3)

Hmm cite pasal training lagi..Kali ni pasal makanan plakk..Hmm memula aku risau gak..1st sekali of coz la status makanan.Halal ke tak..tapi aku nampak da sijil halal tertera kat situ..erkk kira selamat la..Makanan yang disediakan..Biasa je pada aku..boleh la telan..ye la participants ni dari macam2 bangsa or country..so selection makanan pun mesti la average..baru fair..1st day nasi,2nd day..western..kira ok la..(kalo dah lapa..makan je la kan...apa boleh buat..asal free bantai sudah..hihihi) Air mcm biasa la coffee..Aku amik sikit jer..buat ada2..aku bawak botol air..so minum air sendiri je la..

Lain2..hmm xde apa la..semua ok jer pada aku..So bila training dah habis ni aku rasa lega sangat..tdo pun boleh lena sikit..xde la terkejar2..takut terbangun lambat ke..hmm malam ni aku nk tdo awal la..tapi layan tv jap..

p/s: erk..pendekk jer entry ni??huhu

No comments:

Post a Comment