Tuesday, October 4, 2011

MUKA SENDIRI YANG DICARI DULU...

Lama dah tak mencoret sesuatu kat sini..Banyak benda nak tulis tapi sifat malas tertinggi melanda diri..Ha ha..Kesian juga tengok blog aku ni..Terapung2...terawang2...Hmm time ni mula lah terfikir-apa sebab aku start blog dulu...kuikuikui

Bulan september..pun dah berlalu...Skang tiba bulan oktober..Hujung bulan oktober cuti deepavali..Kilang aku cuti sampai seminggu..Hmm i like..ha ha Boleh berpoya2 sesuka hati...Lepas tu bulan november pulak..Kemudian Disember...Hmm bonus2...Ye ye je..Kalao banyak tak apa lah juga..Hmm tapi kene bersyukur...Lebih baik ada(kalau ada) daripada tak ada langsung..

Oppss apa tulis melalut2 ni..Lari dari tajuk pulak..Hmm Tadi aku sempat la belek2 gambar time aku datang open house rumah member aku..Hari raya kan, semua orang sibuk buat open house..Dan semua orang juga sibuk nak datang open house...Yer la..makan free, mana boleh tolak...Setahun sekali tu..

Entah kenapa, normal la agaknya, perasan tak kebiasaanya bila kita tengok gambar, nak2 gambar yang kita ambil beramai2...Muka kita juga yang dicari dulu..Tak kira la macam mana pun..He he dalam hati heboh nak tengok..Macam mana lah gayanya..Berposing sana posing sini..Ha ha ..

Hmm aku rasa patutnya lain kali..tangkap gambar diri sendiri banyak..Erk tapi nanti dikata syok sendiri pulk..Ish3

No comments:

Post a Comment