Saturday, October 8, 2011

SUKA HATI..

Penatnya hari ni...Pagi2 lagi aku dah berkejar ke produa, lepas hantar adik aku pergi kerja..Hmm nasib baik sampai awal...kol 940 macam tu la...Erk ke aku yang laju bawak kereta..huish...layan jer la..Asalkan aku tepati janji..Sebab appointment pukul 950..Produa..biasa la kan....

Tapi hari ni aku tak la bengang sangat ke hapa...Entah sebab mood aku baik kot..(haaa kalao mood tak baik, kiranya aku bengang selalu la eh...isk3 ada ke macam tu...)Dan juga aku rasa kali ni produa tepati waktu servis dia..Memang tepat2 950 service advisor panggil nama aku..dan dalam 1140 macam tu la..kereta siap..Lama kan? Tapi tak de la aku bosan sangat menunggu..sebab aku dah bawak novel siap2...Hmm baca sampai tak terasa masa berlalu(pergh ayat...ye la tu..)

Habis semua, aku singgah @mart kempas, nak beli mangga..Hmm jalan2 lebihkurang, beli buah mangga 2kilo, balik la...

Dan masa yang ditunggu2...Masuk plaza angsana..Hmm banyak tempat aku pergi ni...Survey2 sikit barang...Beli..sambil jalan2 lagi.Aku tak masuk pun Badan Cemerlang...Kang melayang lagi duit aku beli buku kang...He he Buat masa skang ni ada benda yang lebih penting...Hmm Harap2 semuanya berjalan lancar dan tak de masalah..(suka)

Tadi baru dapat baca sikit buku NB tu..Sekarang nak sambung lagi sikit la..

No comments:

Post a Comment