Friday, May 10, 2013

BORONG DI BODY SHOP.

Aku ada dapat satu email dari body shop, pasal promotian gift set sempena mother's day dan teacher's day. Sebenarnya selalu je aku dapat email, pasal promotion itu promotion ini dari body shop. Tapi kali ni aku tergerak nak baca, sebab strawberry perfume aku dah nak habis. Tu hantaran kawen dulu. Baru nak habis guna. Sebab time tu ada banyak perfume tengah tunggu turn, hahaha, gila tamak, semua benda nak beli walaupun belom habis lagi.. Susa la nak buang tabiat ni.

Jadi semalam bila aku cuti, memang dah aim untuk singgah body shop, beli set strawberry yang diidamkan sangat tuh.Tanpa buang masa lagi, aku terus beli yang ni...


Sebiji macam dalam email tu, hehehe..Yang paling sedih sales girl tu bagitahu perfume dah discontinue. Tak tahu bila ada balik, sebab kegeraman yang amat sangat, terus aku grab sampai dua botol benda ni pulak...


Body mist.. ada la dapat diskaun... kira ok la kan..Body mist apply sekali lepas guna body butter, memang bau dia akan long lasting sampai petang.. segar jer... Bau pun manis...

Ok cerita tak habis lagi, tangan gatal pergi belek2 benda lain, sekali aku pun nak grab juga starter kit facial foam , toner, day and night vita e cream ni... fuh...


Konon nak try la.. walaupun aku still rasa loreal hydrafresh yang aku pakai skang memang bagus sangat-gatal juga nak try yang ni.. isk3...layan saja lah..

Ok itu saja yang sempat diborong.. Kumpul duit lagi untuk borong lain kali.. Daaaa..

p/s: semangat hari ni- bau strawberry... hahaha

No comments:

Post a Comment