Wednesday, August 28, 2013

BEKAL HARI NI.

Hari ni aku bangun awal-takde la awal mana pun, sebab aku nak masak untuk bekal lunch.. Huh, kilang tempat aku kerja ni, antara kekurangan dia adalah kantin..Aku memang jarang amik lunch, kecuali kalau petang tu aku ada meeting, memang aku kene lunch.

Sebab hari ni ada meeting, makanya gigih le aku bawak bekal, info dari akak senior aku-kantin tak bukak semalam (dan beberapa hari lepas). Rasanya memang dah tak akan buka kot, sebab dorang da bungkus semua barang2 tak berniaga lagi.. Hmm..


Ni je yang sempat aku masak, jadi la kan, dari tak ada apa...Aku bukan makan sayur pun, tapi sebab aku nak makan berkuah sikit, goreng juga si sawi ni, nampknya terpaksa la makan...adoi ai...

Ok time for breakfast.. Good morning all...

No comments:

Post a Comment